15 Mayıs 2007 Salı

Şey

Elimi yakan, gerçek budur.

20 yorum:

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

nasıl yani?

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

ben yazmıyorum sayıklıyorum.

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

kolunuza morfini verin. aşırı dozdan gidersiniz.

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

olabilirle olmaz, icraat lazım:))

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

genellikle intihardan bahsedenler intihar edemeyecek derecede hayatı sevenlerdir.

okudum. çok eskiden okumuştum.

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

bunun üzerine ne cevap yazılır bilmiyorum:))

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

bilmiyorum. ben anlamam web tasarımından.

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

anlamadığım çok şey var. ben dünyanın yeryüzünde sürünen pisliğiyim:)

tylerdurden dedi ki...

sessizlik

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

toplanın bakalım.nereye kadar toplanacaksanız:))

tylerdurden dedi ki...

bir de bu toplantılar sesini kısar adamın.