13 Mayıs 2007 Pazar

Tanrıyla Rövanşsız Kapışma

hesaplaşalım o halde, çıkar elindekileri masaya koy; ben de elimdekileri koyacağım. bugün kim kazanırsa diğeri çekilecek. bunun rovanşı yok, günlerdir ıstırapla, kanla, ilintilendiğimi görmüyor musun. ey mümin tanrı, senin gücün benim güçsüzlüğümle yarışacak. ki bazen güçsüzlüğümüz bizi vareder, bunu sen öğrettiysen o halde neden şimdi güç gösterisi yapıyorsun bu aciz kula? hangi hakla ve hangi biçimle! çekil, büyüklüğün anlaşılsın. beni sınamaktan vazgeç, beni görmekten, yakınmalarımı yakmakla tehdit etme, senin soylu isimlerin benim soysuz buhranımla çarpışırsa, bunun neresi adalet! hadi göster bilgeliğini, becerini göster! uslanmış bir reddiyeci olayım! senin ölümün benim doğumum olacak mı göreyim!

8 yorum:

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

nefret sevgiyse evet.

tylerdurden dedi ki...

diplerdedir yine de, bütün gücüne rağmen

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

bir alaka kuramadım. tin ve kan ile ilgilidir aşk. hadi varsayalım ki var, bu onunla sorunumuz olmayacağı anlamına gelmiyor.

tylerdurden dedi ki...

neyse sanırım sen çalışıyorsun:) ben de. kolay gelsin.

purplesuicide dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tylerdurden dedi ki...

hahhayt:) ben de senin için aynısını düşünüyordum. zekisin ama bir yerden sonra dogmalar sarıyor seni:))